Sunday, July 12, 2009

Azam baru...

Alhamdulillah...
Pejam celik..pejam celik...begitu cepat masa berlalu.
Dah masuk semester 5 rupanya aku ni..rasa macam baru masuk je ukm ni..haha.
Praktikal pun dah abis. Selama 8 minggu tak terasa pun masa berlalu. Masa first masuk praktikal, asyik resah je..bila laaa....aku nak abis ni...hemmm. Tapi bila ari last tu rasa macam baru masuk je.haha..
Begitulah keadaan sekarang masa dirasakan begitu cepat berlalu.So, hargailah setiap detik masa yang ada.

"Demi masa.sungguh, manusia berada dalam kerugian, kecuali orang-orang yang beriman dan mengerjakan kebajikan serta saling menasihati untuk kebenaran dan saling menasihati untuk kesabaran"
(surah al-'asr)


Harapanku moga semester ni aku dapat buat dengan lebih baik lagi. Harap-harap dapat tingkatkan PNGK lagi..huhu.
Ya Allah...kuatkanlah semangatku, lindungilah aku dari perasaan putus asa dan berkatilah segala ilmu yang aku pelajari.. Ameen.

No comments: